People say you don't know what you've got until it's gone. Thuth is, you knew what you had, you just never thought you'd lose it



Är så himla sugen på att tatuera in en av dessa när jag fyller 18!
Ja, jag har bestämt mig för att inte tatuera mig innan jag är 18 fastän jag tjatat på mina föräldrar att få göra det innan dess - mest för att en tatuering är permanent och jag har ändrat mig om vad jag ska ha för sorts motiv förut och vill inte riskera att göra ett misstag. Just därför!

För övrigt ska jag och min fina familj titta på bio idag! Jag tittade också på bio igår med en vän, och ska som sagt göra det idag igen. Kommer lägga på hullet efter alla biopopcorn och läsken, haha!

Innan dess ska jag ta tag i pluggandet, börjar ju trots allt skolan imorgon igen (usch och fy). Är lite sugen på att byta skola nu faktiskt, mest på grund av att våra lärare inte ger oss någon bra information och de lägger alla deadlines på samma veckor. Är så trött på det nu. Jag får helt enkelt se hur det blir med det.
Hur som helst, ska jag skriva min läxa nu. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0