Counting all the assholes in the room, well I'm definitily not alone. You're a liar, you're a cheater, you're a fool, well that's just like me ohoo, and I know you too.


2011 är över, och 2012 har just börjat. För mig innebär det nya året en hel drös med nya saker att göra, och uppfylla.
Jag har, som många andra, också avlagt nyårslöften. Dock tänker jag inte lägga ut dem här i bloggen med tanke på att jag ska kunna motivera mig själv till att jobba med dessa utan att folk tänker negativa saker ifall jag inte lyckas med dem. Därför håller jag dem för mig själv! :)

Hur som helst, jag önskar alla mina läsare ett gott nytt 2012, och att ni firat in det med dem ni tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0