With a lonely heart that hurts like hell



"I can almost hear you sigh, I can almost hear you cry
On every crowded street, all the places we could meet

I can feel your tongue on mine, silky smooth like wine
I'm living with those memories, that's all that's left of you and me"

Har fått dille på Guns N' Roses & The Rolling Stones..

En glad Marina idag igen! Som är sugen på förändring!
Därför ska jag:
Boka tid till klippning (so long, hair!)
Boka tid till hårfärgning
Börja på innebandy (eller iallafall provträna och kolla så där finns platser kvar och om jag platsar)
Fixa i mitt rum
Förnya min garderob
Rensa ur hela datorn och bloggen - börja om på nytt
Framkalla bilder och göra ett stooort collage av dem
etc.

Vi hörs när vi hörs, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0