'Cause everything is never as it seems

Förut försökte en viss person trycka ner mig och känna att jag inte dög till någonting och sade att "jag var en usel vän". Denne personen kan dock ta sig hårt i brasan och ta ett snack med de som faktiskt VILL vara mina vänner och åtminstone hör av sig till mig. Så får vi se vem som varit en usel vän.
"By the power vested in me, I now pronounce you deleted and blocked. You may now kiss my ass"

Hur som helst, har jag faktiskt en väldigt bra dag, eftersom detta inte påverkade mig överhuvudtaget (jag vet bättre än att ta åt mig), och ser numera fram emot ett härligt och välbehövligt höstlov! Planerar att spendera det med goa vänner och en och annan filmkväll, men även att gå ut och ta några fina höstbilder.
Det var allt jag hade idag, peace out

"Det kan låta knasigt
men jag föll direkt
Jag kan verka galen
Men det känns perfekt

Ja, alltså, folk har sagt att jag fånar mig
En tokig, fix idé
Men jag tror, faktiskt, att det ordnar sig
Bara du är med
Du är klart speciell
Du är helt sensationell
Det kan låta knasigt
att du har sån effekt
Jag kan verka galen
Men det känns perfekt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0