I wanna go, I wanna go - oh won't you please take me home.


Haha, bilden får mig att tänka på min klass! Så jäkla underbar.
Jag slutade tidigt idag, ungefär vid halv ett för att vara exakt. Vilket betydde att dagen ägnades åt att plugga! Bir lätt så när man går naturvetenskapslinjen, men det har ju sina fördelar. Jag gillar utmaningar!
För övrigt så är det ju snart december! Vilket betyder julgran, snö och julpynt! Med andra ord är det min favorithögtid på hela året, inte ens födelsedagen slår julveckan! Ska snart börja julhandla och oh boy, så roligt det ska bli! Detta blir det första året som jag verkligen har tänkt igenom julklapparna, och inte bara köpt något på impuls.
Nog om detta, jag ska återgå till min analys om en engelskabok jag läst. Vi hörs snart fellas, fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0