Summertime


Efter att ha haft sommarlov i en vecka börjar det sjunka in att min tid på högstadiet är förbi.
Jag har sommarjobbat hela veckan, men även haft tid över att träffa min dunderfina pojkvän och mina vänner eftersom jag slutar jobba vid ett varje dag. 
Förutom sommarjobbet har jag även ett sommarprojekt på g, jag ska lära mig spela akustisk gitarr! Jag har ju kunnat lite sedan innan men denna sommaren ska jag verkligen lägga manken! :)
Hur som helst, nu ska ska jag fixa inför ikväll, mamma fyller år så vi ska ha gäster! Puss


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

2011-06-19 @ 21:59:41
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0