I don't wanna be told to grow up and I don't wanna change, I just wanna have fun

Helluu, efter en sen natt igår sov jag till halv tolv i morse. Min midsommarafton firades med de bästa av alla vänner jag har med bad, musik, midsommarstång och dans. Tackar därför Madeleine för kvällen, eftersom hon var kvällens värdinna!
För övrigt ska hela familjen + Anton (som numera egentligen räknas in i familjen) iväg idag, vi ska fira midsommar ännu en gång! Denna gång blir det med många fler än vad det var igår, men det är lika roligt för det!
Blev dock ingen bild från gårdagen eftersom jag inte sitter vid min dator där de finns, men de kommer dyka upp inom en snar framtid.
Hoppas att er midsommarafton blev lika lyckad som min, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0