Boy, I think about you every night and day


Mitt sista bildprojekt i nian, vilket jag är jättenöjd med. Jag fick dessutom MVG som betyg på bilden, så jag har ju all anledning att vara nöjd!
Det känns helt overkligt att det är exakt en vecka tills jag slutar nian. Efter dessa tre åren på högstadiet ska det bli så otroligt skönt, att komma ifrån alla som inte mognat klart och istället omge sig med folk som har samma ambitioner som jag har. Dock kommer jag ju ändå sakna klass 294.. Men, jag taggar inför klassresan till Ven, lärarmiddagen och avslutningsfesten, det ska bli så roligt!
Hur som helst ska jag ut och hjälpa pappa lägga om taket på verandan nu, duktig tjej det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0