Underbart är kort, 4 sekunderbart är kort, åt helvete för kort.


L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Blandade känslor på denna sidan av datorskärmen idag, både bra och lite mindre bra helt enkelt.
Ser fram emot imorgon dock, ska träffa någon jag saknat väldigt mycket.  

Överlag har jag haft en bra dag, bortsett från ett mindre irritationsobjekt men det gick väl över relativt fort. 
För övrigt har min klänning kommit hem hit idag, där kan man snacka snabb leverans! Måste dock beställa en ny i en annan storlek eftersom denna inte passade runt bröstkorgen. Så kan det gå, men med tanke på den snabba leveransen tar det nog inte lång tid innan jag får tillbaka klänningen i den rätta storleken.

P.S. För att lysna på en bra låt, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0