There's no chance for us, it's all decided for us. This world has only one sweet moment set aside for us. Who wants to live forever, who dares to live forever, when love must die.



Imorgon firar jag min första skolavslutning på Jensen Gymnasium, och efter denna ska majoriteten av klassen gå till Haket och äta en god bit mat tillsammans. Det kommer bli så mysigt! ♥

För övrigt börjar julkänslan smyga sig fram i lagom och god takt, den har tagit sin lilla tid på sig. Men nu är den här, och jag lyssnar på julmusik som om jag aldrig gjort något annat i hela mitt liv. Jag pyntade julgranen igår, har handlat färdigt alla julklappar och känner av ett rent av löjligt sug efter att gå runt i tomteluva dygnet runt.
Och som pricken över i: det snöade idag! Och inte bara snöblandat regn som det varit alla andra dagar, utan nu var det äkta snö som till och med lade sig på marken - och stannade åtminstone ett tag!

Imorgon blir det som sagt julavslutning och en middag (egentligen lunch) på Haket, och sedan ska jag slå in julklappar så att det blir fint och juligt under granen med! 
Avslutar med en fin jullåt, som verkligen får en att tänka på julen och allt det fina den för med sig. Klicka här för att lyssna på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0