I guess we never really moved on. It's really good to hear your voice saying my name, it sounds so sweet. Hearing those words it makes me weak.


Såhär mysigt sitter jag just nu, i min varma stickade lovika-kofta, och njuter av den första kvällen av mitt efterlängtade jullov.

Skolavslutningen varade från klockan halv 11 till klockan 12, och efter det gick majoriteten av klassen först till Espresso House på Kullagatan för att ta en välförtjänt kaffe innan vi stack till Haket för att äta där. Det var väldigt, väldigt gott och det var även en jättestor portion. Jag är fortfarande proppmätt haha. 
Ikväll ska jag skriva färdigt min kemiuppsats, och imorgon ska jag lua runt med en tomeluva på huvudet hela dagen, lyssna på jullåtar, julstäda och slå in julklappar. Behöver kanske inte ens nämna att jag älskar julen!?

Ni får ha en helt suverän kväll allihopa, för det tänker bannemig jag ha! Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0