Color my life with the chaos of trouble.


Bilden är hämtad från företagets hemsida.

Lite ögongodis en sådan här mysig onsdagskväll ↑ , jag känner mig lagom sliten efter att ha skrivit nationella prov i matematik i hela fyra timmar idag. Just nu kikar jag runt på lite hemsidor efter något fint att ha på mig vid speciella tillfällen, och skjortan ni ser en del av, på bilden är en av de plagg jag skulle vilja beställa hem. Även en annan transparent blus ifrån Nelly, men jag vet inte om jag ska önska mig dem i julklapp/födelsedagspresent istället (fyller ju år i slutet av januari). Får se hur det blir med den saken! :)
Tittar förresten även på Jackass 2 nu, jag verkligen avgudar de där killarna ibland! Gotta love those dumb bastards, easy as that.
Det var allt från mig idag, hoppas ni har haft en bra dag! Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0