You must have the moment in your hands

Hej på er!
Min dag har varit ganska okej idag, en aning trött bara. Men vad ska man egentligen förvänta sig en måndag? ^^
Resten av kvällen ska jag plugga på biologiläxan, sen ska jag fortsätta skriva på min SO-uppsats.
Vi ska skriva om vars ett parti i riksdagen, jag har fått Nya Moderaterna. Är ganska nöjd med det ändå, deras parti är bättre än vissa andras. (min synpunkt på det hela) 

Jag har dessutom börjat pyssla med en ny header, så bloggen kommer ligga under uppdatering ett tag.
Får se hur det blir med den, förhoppningsvis är den färdig snart. Men som sagt - det kan ta ett tag, för jag är lite upptagen de kommande dagarna/veckorna med läxor, prov och inlämningar.

Blir en härlig strandbild sedan jag var i Råå som avslutning på detta inlägget, bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0