And now when I love you, I wish we never met

Börjar med att säga; rubriken är inte menad till någon speciell, utan jag valde det citatet för att jag tycker det är fint helt enkelt. Ville bara förtydliga, så att det inte blir några missuppfattningar.


Min film är snart slut, och det är tur det.
Den är ganska vidrig, jag mår iallafall väldigt illa av den.
Filmen heter Captivity och är faktiskt inget jag rekommenderar. Men om du tycker om filmer som innehåller mycket blod, plågsamma mord på oskyldiga människor och makabra scener överhuvudtaget är denna filmen verkligen något för dig.
Själv ska jag nog inte titta på den fler gånger, jag trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var.
Kanske jag bara tycker så för att jag har lätt att bli äcklad av mycket blod, men ändå.



Filmen handlar om en modell, Jennifer Tree (Elisha Cuthbert) som blir kidnappad och torterad i en källare.
Genom ett litet hål i väggen kan hon se en annan fånge, Gary (Daniel Gillies). De lär känna varandra och blir så småningom kära, men Gary är inte den Jennifer tror han är..
Ni som är intresserade av att veta vad som händer efter det får helt enkelt titta på filmen.
MEN FÖR ER SOM ÄR KÄNSLIGA FÖR BLOD OCH LIKNANDE, JAG VARNAR FÖR STARKA SCENER.

Och för de som vågar titta på den, jag rekommenderar att ni har en kudde eller filt nära till hands!
Have a nice movienight. (:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den va väl inte rälig?? ;) mest bara sjuk!!

2010-09-05 @ 12:09:56
URL: http://weberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0