The things we said and did have left permanent scars, and this is more than a goodbye

Hej där.
Andra inlägget för idag, jao.

Sitter just nu och lyssnar igenom Maroon 5's nya album - Hands all over.
Faktiskt ganska bra, ni borde också checka in det. (y)
Iallafall, snart ska jag upp och ducha och sedan ska jag lägga mig i sängen och titta på film.

Slänger in en snabb Dagens hiss och diss med innan jag går, om jag missat något får ni gärna lägga till det.

Hiss:
+ Min mobiltelefon, med svagt batteri och med en mörk skärm har den klarat sig igenom flera timmar utan påfyllning. Jag ♥ dig din lilla opraktiska tegelsten.
+ Vädret, som jag sagt innan älskar jag höstvädret. Regnet som smattrar mot fönsterrutan, blåsten, färgerna på alla löven och den konstant mulna himlen. Kärlek!
+ Irene Huss, deckarserien som går på tv varje söndag, klockan nio. Finns det något dåligt att säga om den?

Diss:
- Ensam mamma söker, vad i hela...? Tre mammor som söker kärleken (visst är det lite fint på ett sätt) men enligt mig är det liksom... störande att de hånglar med varenda kille de lär känna i programmet. De är mödrar, for God sake.
- Min morgon, inget går upp emot att vakna i ottan... FEL! Jag vill inte bli väckt innan tio på söndagar, speciellt inte om jag varit på dåligt humör dagen före.
- Dagarna, var tog all tid vägen? Nu går timmarna fort som @&"%#!, och jag hinner faktiskt inte med. Jag vill ha fler timmar på dygnet!

Lägger in en söt bild på vår katt som avslutning på detta inlägget, jag älskar dig lilla kissemiss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0