Dance dance like it's the last day of your life

Tjenixen!
Vaknade vid åtta (på en studiedag) av att jag hade glömt att stänga av mitt alarm. Heeeelt perfekt ju.
Anyway, duschade nyss och ska snart föna och fixa håret inför ikväll. Pepp på det!



♥ En liten sneak-peak på linnet jag ska ha på mig ikväll, märks det att jag gillar volanger? (a)
Till det ska jag ha ett par svarta "biker-leggins" och mina svarta skor i skinnimitation. Kan visa bättre bilder på tightsen, skorna och hela linnet när min kamera blivit färdigladdad, batteriet är inte vad det brukade vara.
Kan det måhända vara utslitet..?

Nej nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge, nu ska jag gå upp till mitt nystädade rum och göra mig iordning.
Uppdaterar imorgon, kanske jag lägger upp några bilder från festen då?
Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0