Seven, six, five, four and I'm all over you

Hej på er!
Nästan precis kommit hem efter en snabb shoppingrunda, lägger upp bilder på vad som inhandlats snart. Förhoppningsvis redan imorgon.
Resten av dagen spenderas framför datorn, jag måste skriva färdigt min SOuppsats. Politik och sådant intresserar mig inte, så det går lite segt att arbeta om det.
Hade tänkt göra Dagens hiss & diss idag med, det kommer slinka med i några inlägg till framöver!

HISS:
♥ Vädret - jag älskar höstregnet och blåsten, det är mysigt.
♥ Mina nya skor - inte så märkvärdiga, men jag älskar dem.
♥ Min bok - en bra bok + en kopp te + en varm filt = en perfekt höstkväll.

DISS:
- SOarbetet
- Politikernas valfrågor
- Ont i magen - får nog se till att få i mig lite mat snart, jag är hungrig!

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats och lyssna på lite härlig musik, vi hörs!


Slänger in en härlig sommarbild sedan vi var i Blekinge, kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0