Memento mori - kom ihåg att Du är dödlig

God kväll på er!
Har ni haft en bra dag?
Det har jag. jag har varit funktionär på skolans friidrotts-dag idag, tillsammans med några härliga vänner. Vi var tilldelade olika stationer, jag och två till var på längdhopp - och har därför krattat sand hela dagen. Vi räknade ut hur många gåner vi hade planat ut sanden, och kom fram till 540 gånger (ungefärligt värde, vissa av grupperna var mindre än 15 stycken). Men ni kan säkert förstå att jag har galet mycket värk i axlarna och i mina armbågar. Och det är ju perfekt med tanke på att vi har styrketräning imorgon på idrotten, i 80 minuter. *ironi*
Men vi slutade tidigare än de andra som inte var med idag, och det är ju ett plus.
Just nu sitter jag och pluggar SO, den ska vara inlämnad imorgon så jag borde nog återgå till det...
Men vi hörs snart igen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0