Man, I'm taking risks here that no one dared

Hej igen!
Nu har jag gjort färdigt min matteläxa, tagit en dusch och städat mitt rum. Som var stökigare än jag trodde, förresten.
Jag har även rensat ur garderoben, så nu har jag mycket mer utrymme i den än förut.
Tog lite lång tid allt det här, men rummet behövde verkligen storstädas.
Just nu sitter jag och lyssnar på låtar av Gavin Degraw, texterna är riktigt fina. Rekommenderas!
Snart blir det två filmer, och sen får vi se hur mycket klockan blir. (a)

Tänkte även passa på att informera om att jag mår mycket bättre nu, så det blir skola imorgon!
Trist kanske, men det finns två fördelar med det: jag träffar roligt folk, och att provet vi skulle ha imorgon blev framflyttat till tisdag istället. (y)

Men nu ska jag starta filmen, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0