Life is ours, we live it our way

Hej på er!
Kan ju börja med att berätta att jag har en dålig dag. Och då menar jag inte humörmässigt, utan att allt går åt skogen idag.
Det började med att jag var sen ut till de andra när vi skulle gå till bussen, pga:

· vår katt gick efter mig, så jag var tvugnen att bära upp henne och ta in henne, vilket inte var så lätt eftersom hon sprang iväg hela tiden. (tidsåtgång: ca 3 minuter)
· när jag äntligen burit in katten gick jag en bit, och fick sedan springa tillbaka till dörren igen eftersom jag glömt att låsa den. (tidsåtgång: ca 1 minut)
· när jag sedan låst dörren och gått en bit igen, kände jag att något saknades. Och vad annars om inte min mobiltelefon? Så då fick jag springa tillbaka och hämta den, och även hämta mitt busskort som jag också hade glömt, och som jag letade som en galning efter för att sedan hitta det i min bakficka. (tidsåtgång: ca 4 minuter)

Och eftersom mitt morgonhumör påverkar hur jag upplever hela min dag, så blir inget bra idag. Förhoppningsvis blir det bättre imorgon, för jag har ingen vidare lust till att gå igenom samma dryga dag en gång till.


Men nu ska jag inte sitta och beklaga mig över sånt, jag har mycket bättre saker att tänka på. (a'
Förresten, så tänkte jag också berätta om resten av min dag.
Efter skolan åkte jag och Michelle (och min syster) till Lund och försökte fixa praktikplatser där.
Jag hoppas på att vi kan praktisera där, men just nu ser det ljust ut. Så vi får hålla tummarna!

Och snart blir det plugg inför NO-provet imorgon, fast allt sitter redan ganska bra. Men det skadar ju inte att läsa lite till.
Efter det blir det film - Alot like love. Den är så bra!
Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0