Jag: Säg en rubrik. Sandra: Hej.

Ja, rubriken säger väl allt?
Ursäktar mig för att jag inte bloggade igår, men det blev en spontan resa med familjen till Råå och sedan Danmark istället.
Haha, måste bara berätta en urrolig sak också. På båten mellan Sverige och Danmark såg Sandra en Biggest Loser-deltagare och blev helt till sig.
"Vi går förbi en gång till!" - var typ det enda hon fick ur sig. När vi sedan gått förbi ytterligare en gång (mot min vilja, borde jag nog tillägga) gick hon direkt till våra föräldrar och berättade. Hon såg ut som ett litet barn på julafton, haha.

Jaja, jag vet ju att jag egentligen skulle lägga ut bilder från festen i fredags, men nu är det så att varken jag eller någon annan tog bilder. Om jag får tag på några lovar jag att jag ska lägga upp dem, men i nuläget tror jag inte att det finns några foton.
Och tack till dem som gjorde min kväll så otroligt härlig, och speciellt tack till värden. :D ♥

Nu blir det snart film, och sen ut med några vänner.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0