It's amazing to see what you're doing to me

Godmorgon!
Det har varit lite dålig uppdatering igen, mitt fel. Jag har bara inte haft tid att blogga.
idag kommer jag definitivt ha tid, eftersom jag ligger hemma och är sjuk. Förhoppningsvis är det bara för idag, jag måste verkligen till skolan imorgon och skriva prov.
Nu när jag väl är hemma en hel dag, kan jag lika gärna göra lite nytta:

♥ Jag ska räkna på min matteläxa
Läsa till provet imorgon
Städa lite på mitt rum (ser ut som mina kläder har startat ett krig mot varandra)
Öva på gitarren (har inte blivit så mycket med det på sistone, har varit helt slutkörd efter jag kommit hem från skolan så jag har inte haft lust till att göra det)
Planera lite inför i helgen och nästa helg

Det var min attgöra-lista för idag, uppdaterar när jag har tid över!

Och just det, jag lovade att lägga upp bilder på min nya tröja, här kommer dem!








Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0