I thought you were mine, but I guess i was wrong again

Marina hissar:
+ Styrketräning på Hälsomagasinet, inget går upp emot ett härligt träningspass i ca 80 minuter. På skoltid dessutom, double thumbs up!
+ Dagens låtar: David Gray - This years love, Jeff Buckley - Hallelujah, Paolo Nutini - Autumn  är tre av de låtarna jag lyssnat mycket på idag. Värda att lyssna på, helt underbara!
+ Facebook, jag fullkomligt älskar dig idag.

Marina dissar:
- Kylan,
visst , jag är överlycklig att det är höst ute men 5 plusgrader är väl att ta i, vi är faktiskt fortfarande i september. Vantar och mössa på imorgon!
- Träningsvärk, aj aj aj! Förra gången jag hade såhär mycket träningsvärk kunde jag knappt ta mig ur sängen. Hur ska nu detta gå?
- Morgondagens idrottslektion, ingen höjdare att springa runt sjön när det är kallt ute. Jag säger NEJ till frostskador. Däremot är jag väl så illa tvungen att vara med, vad gör man inte för att höja sina betyg..?

Blev ett snabbt och kort inlägg idag, nu ska jag återgå till att planera min idrottslektion inför vecka 46!

Kommentarer
Postat av: Din något störda storebror:)

MES!:)

klagomål på dig hela tiden tycker ja.. hmm... borde kanske köpa en overall till dig så du inte fryser!:D sen kan man ju alltid sluta träna.. så slipper du träningsverken:D 2 problem löste på 2 min, awesome!

2010-09-29 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0