I don't want to be someone that I never supposed to be

Men hallå på er, solstrålar!
Jag är hemma igen efter en dag - med Jennifer - på Väla.
Köpte ett par jeans som jag kommer visa inom en snar framtid, kostade 399 99 kr!
Det jag tycker är lite trist är att de har tagit bort Tasty House, jag brukar alltid gå in där. :(
Men ja, saker förändras. Och förhoppningsvis till det bättre.
Resten av kvällen spenderas i soffan, jag ska titta på någon skräckis. Ensam, tyvärr. Min familj vill inte titta på det med mig, så det får bli såhär.
Nej nu ska jag titta på filmen som nyss börjat, hugs!


"Now I can't trust myself with anything but this,
and that's what you get when you let your heart win"
Paramore - That's what you get


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0