Hellre ärliga fiender än falska vänner

Hej!
Förlåt för den låga uppdateringen, men jag har inte haft något att skriva om.
Vill heller inte bjuda på ett sådant skitinlägg bara för att ha något att skriva, det är helt enkelt inte okej.

Tänker iallafall berätta vad jag ska göra ikväll.
Vid halv sex ska jag gå och träffa 4 härliga vänner och ha filmkväll, där vi kommer tjocka oss med kladdkaka och chokladbollar. Ska ta med mig några bra filmer också, vad sägs om "Slumdog millionaire" eller "The Oh in Ohio"?
Den förstnämnda är verkligen bra, men den andra är lite för sexistisk tror jag. Kändes iallafall väldigt obekvämt förra gången jag såg den med någon, hela filmen handlar praktiskt taget om sex.
Vid närmare eftertanke tar jag nog den första, onödigt att ta med The Oh in Ohio om man är alldeles för generad för att titta på den.

 
Slumdog Millionare

Men nu ska jag äta, sen går jag. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0