Forever young

Dagens hiss:
♥ Styrketräning på Hälsomagasinet
♥ Fint höstväder
♥ Ledig imorgon & fredag!

Dagens diss:
- Överdrivet stort myggbett på vaden
- Träningsvärk i axlarna och ryggen
- Läxläsning

Hur har er vecka varit hittills?
Utan att gå in på för mycket detaljer kan jag ju säga vad min har bestått av:
En längtan, ett ledsamt besked, en avsky och en ånger.

Och hur kommer då resten av min vecka se ut?
Torsdag - Tjejkväll
Fredag - Fest
Lördag - Umgås med familjen
Söndag - Umgås med familjen

Ja, jag är iallafall glad att vi har studiedagar nu. Känner att jag kunde behöva en liten paus från skolan, men jag måste ändå fortsätta läsa på läxor. Men det fixar jag säkert i ett nafs, det är inte så svårt.
Men nu ska jag titta på film med min fina familj, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0