And I wonder, who's loving you

Mitt humör är betydligt bättre idag, och det kan jag tacka Jennifer för.
Efter två urtrista filmer igår kväll somnade vi, vid ungefär elva. På en lördag.
Det var iallafall skönt att vi somnade tidigt, så vaknade vi typ halv nio imorse och gick sedan och tittade på match vid elva.
Vid ungefär fem ska jag iväg och träffa några vänner igen, det är så skönt att vara ute i mulet väder!
Jag längtar till hösten, ja.
Dels för alla fina färger på både träden och allt annat, dels för att man kan gå i halsduk, vantar och tjocka tröjor, och dels för att vädret är så obeskrivligt mysigt.
Nu ska jag iallafall gå och leka lite med min systerson som just kommit hit, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0