- men du är harmonin i varje sång jag sjunger

Godmorgon!
Efter en sen kväll igår trodde jag att jag skulle sova längre, men så kan det gå när man somnar i soffan istället för att pallra sig upp till sängen.
Just nu sitter jag och tittar på MTV, det är så härligt att vakna till musik på morgonen. Vad gör ni för att piggna till på morgonen?  
Resten av min söndag går åt till att plugga - jag har prov imorgon och inlämning av min uppsats på tisdag. Ska se om jag hinner jobba lite på min nya header också, som jag lovade er. Det har inte blivit så mycket med den på sistone eftersom skolan tar upp mycket av min tid.

Men nu ska jag skriva på min uppsats igen, och sedan läsa lite till imorgon.
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0