Jag: Säg en rubrik till min blogg. Pappa: Jag vet inte ens vad en blogg är.

Haha, ja så kan det vara!
Goa pappa. ♥

Just nu sitter jag och pluggar som en galning till vårt litteraturprov imorgon,
vilken tur att historia och svenska fastnar så lätt i mitt minne, för annars hade jag varit körd.
Tycker det är dåligt planerat med prov och läxor och sånt nu, vi har ungefär fem stora skolsaker denna veckan.
Men sånt händer, och om jag ska gå Naturvetenskap får jag allt ta och vänja mig. ;)

Iallafall, plugg hela kvällen och sen ska jag lägga mig relativt tidigt (något är fel om man försover sig varje morgon). Så jag provar att lägga mig tidigt som omväxling och kollar om det hjälper.

Nu ska jag fortsätta med mitt studerande, haudi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0