Hands up, hit and run.

Hej solstrålar!
Jag är på mycket bättre humör nu, mycket tack vare mina två fina vänner Madeleine och Danijela som jag sovit tillsammans med inatt.
I have to tell you, Sagan om Ringen och Sagan om de två tornen är nog två av de bästa fantasyfilmerna jag någonsin sett. Därför ska jag nu starta trean (Sagan om Konungens återkomst) och se om den är lika bra. Jag har höga förväntningar, ska jag säga!
Nej nu ska jag sluta tråka ut er med onödiga inlägg, kommer tillbaka med en recension om filmen imorgon eller inom de närmsta dagarna! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; De är riktigt bra :D

Tack!

Du gillar att fota va?

2010-10-23 @ 19:26:08
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0