HALLOWEEN

Hej på er!
Idag är det Halloween, någon mer än jag som älskar det?
Hur som helst, jag var på Halloweenfest i fredags ju, tack till alla er som gjorde kvällen awesome!
Och jag lovade även en tydligare bild på mina linser, även om mitt ansiktsuttryck är lite konstigt på bilden så får ni se den iallafall.



Det blev inte mycket sömn den natten kan jag säga er, haha.
Inte blev jag piggare dagen efter för att jag hade ingen chans att sova när jag kom hem, för då skulle jag göra mig iordning för att åka iväg igen. Jag åkte hem därifrån vid ett, somnade vid två och vaknade sedan vid nio idag.
Känns som jag kommer sova gott inatt? ;) 

Men nu ska jag gå och äta frukost, sen städa lite på rummet eftersom jag kanske får besök idag! :D
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack för tipsen! Tyvärr blev jag sjuk så det blev inte mycket firande för min del. Grym idé med linser, det gör stor skillnad, dina var jätteläskiga! Kul att höra att det blev en lyckad kväll! :)

2010-10-31 @ 12:57:36
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: FINI

fan va coolt det var med dom linserna

2010-11-05 @ 13:42:57
URL: http://fini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0