What can I say, I'm only human

Godmorgon kära läsare!
Hur är det?

Min dag kommer bli helt fullproppad, rent ut sagt. Vid halv ett ska jag, Michelle och FÖDELSEDAGSBARNET, a k a Danijela, cykla ut till Heden och hämta våra klasströjor + mysbyxor hos en kompis.
Efter jag kommit hem ska J komma hit, och innan dess måste jag ha hunnit plugga med. Och inte kan jag plugga nu heller, för jag måste städa på mitt rum innan jag får besök.
Haha, det här blir tajt. Men jag klarar nog av det.
Vad ska ni göra idag?

På tal om ingenting, jag hittade en jättefin tatuering på google, funderar på om jag ska tatuera in den eller forever young eller Hope.



Vilket tror ni blir finast?

(Jag baserar inte mitt beslut om vilket jag ska tatuera på vad ni säger, men det är alltid kul att veta andras åsikter om det)

Hur som helst, nu ska jag gå och städa mitt rum, är på lite städhumör idag hehe.
Uppdaterar kanske senare idag om jag har tid, om inte så ha det fint!

Kommentarer
Postat av: modemix

tatuera in svalorna! jättefint

2010-11-02 @ 19:37:11
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0