Candy, I'm going to miss you so badly...

Eftersom jag varit godisberoendet själv på sistone och helt enkelt inte kunnat ta kontroll över det på egen hand, så bestämde sig mina föräldrar för att utmana mig. De slog vad om att jag inte klarade att avstå från godis fram tills årsskiftet, och jag satte emot. Nu ska vi bara komma på vad de ska ge mig i utbyte om jag klarar det, jag måste ju ha något som håller mig motiverad!
Har ni något förslag?


Bilden är lånad från Google.


jag i högsta hugg, hehe. Till mitt försvar är det på bilden faktiskt naturgodis.


Marina då, are you already looking for some candy....? ;)

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Jag ska också sluta med goodis :D

2010-11-16 @ 21:40:46
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0