Musik är det enda språket som inte behöver översättas


David Gray - This years love


Paolo Nutini - Autumn


John Mayer - Who Says


John Mayer - Say


Gavin DeGraw - She holds a key


Gavin DeGraw - Young love


One Republic - Secrets


The Script - For the first time

Det är här är en del av min höstmys-lista, som jag lyssnar mycket på nu när det är mörkt och kyligt ute.
Om jag däremot vill komma igång med t.ex. städning eller vill bli på bra humör spelar jag bla. dessa låtarna istället:



Swedish House Mafia - Miami 2 Ibiza


Foo Fighters - Wheels


You Me At Six - Pokerface


Ke$ha - We R who we R


Muse - Uprising


B.O.B - Magic

Självklart spelas det många Kent-låtar med, men de orkar jag inte lägga upp idag. ;)
Vad gillar ni för låtar? :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i tävlingen! :)

2010-11-03 @ 18:21:34
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0