kissemiss

Tänkte bara berätta att jag lever, och fixar just nu en helt ny design till bloggen!
Jag har redan bytat typsnitt osv, och nu ska jag bara fixa en ny header också. Blir nog något väldigt enkelt, har kommit in i en period då jag tycker att "less is more". Men vi får se hur det blir!
Inlägget om Johannes Hedberg är på väg, jag har bara inte haft tid att skriva om allt. Pluggandet tar ganska mycket av min tid nu, eftersom det är i slutet av terminen och allt.
Men nog med ursäkter, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Som rubriken beskriver, jag är trött!
Natti, så skriver jag snart igen!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sötig =D

2010-12-01 @ 12:33:30
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0