Jag är grym på Singstar....

...iallafall är det just det jag har intalat mig själv hela dagen. Jag och Sandra spelade det innan, och jag vann faktiskt tre av nio omgångar.
Och lite bra är det väl? (a) Jag förlorade bara med tvåhundra poäng de flesta gånger. :o

Men hur som helst, hur har er dag varit?
Jag har bara varit allmänt lat hela dagen, ingenting blev som det skulle.
Jag har även tagit några få power-naps, eftersom jag är helt galet trött.

Blev ett kort inlägg nu, men jag har inte tid att skriva mer.
Tänkte även tipsa om en jättebra låt innan jag går, The Fray - Look after you.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Singstar e skoj :D

2010-11-01 @ 19:22:00
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0