Jag är din så länge du vill

Tjenixen!
Kände att det var dags för ett inlägg, fast jag vet dock inte något specifikt ämne att skriva om.
Jag kan ju börja med att skriva vad jag gjort i veckan, och vad jag ska göra resten av veckan:
Igår var jag sjuk, så jag stannade hemma från skolan. Ingen höjdare att vara hemma när man har mycket inlämningar i veckan, kan jag ju säga.
Hur som helst, idag har jag inte gjort speciellt mycket. Det var egentligen tänkt att Danijela och jag skulle till Helsingborg, men det blev inte av. Men lite skönt var det, det hade nog inte varit så skoj att trippa runt i regnet, haha.
Imorgon ska jag kanske till Landskrona och handla något iallafall, jag har ett sådant starkt shoppingsug just nu!
Torsdag, så blir det att besöka Johannes Hedberg och prova på hur det är att gå där. Jag är nervös, och spänd!
Jag har inte gjort upp några planer för fredag än, jag kanske ska på bio igen, eller så får jag väl bjuda hit J. Eller åka hem till honom, hehe. Får se hur det blir..
På lördag kommer Jennifer och hennes familj hit, skojskoj!
Och slutligen söndag, vilken är min vilodag. Än så länge har jag inte planerat något, så jag antar att jag bara ska ta det lugnt. Och det behöver man ju ibland, man kan ju inte vara igång hela veckan!

Nog om det nu, nu ska jag fixa en mysig kvällsfika med min fina mamma.
Vi hörs antingen imorgon, eller på torsdag, då jag tänkte skriva om hur det var på JH! (Johannes Hedberg)
Ha det finfint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0