Härlig lördag

Hej på er! Min gårdag och dag idag har varit jättemysig, att somna vid ca halv ett och sedan vakna vid tre igen, och sen somna om vid fyra var faktiskt mycket skönare än vad jag trodde. Därefter vaknade vi (jag och J) vid åtta igen, och låg sedan och drog oss i sängen till typ tolv - om inte längre. Vi upptäckte även att min dator har flera olika spel varav vissa jag redan har blivit smått beroende av, haha.
Efter J åkt hem satte jag mig o soffan och tittade lite på tv, ganska ointressant info men jag kan väl lika gärna skriva det ändå. Innan jag tråkar ut er totalt ska jag även berätta om vad resten av min kväll kommer bestå av:
Klockan är 20:00 och jag ska titta på film! Sagan om Ringen - del 1, åh vad de är bra! Som jag nämnt innan är de bland de bästa fantasyfilmer jag någonsin sett, så jag måste faktiskt rekommendera dem. I vanliga fall är jag inte den som tittar på fantsyfilmer, men för dessa gör jag ett undantag.
Nej nu är jag sen till filmen, om man nu kan uttrycka det så. Vi höres snart igen!


Kommentarer
Postat av: ciie

sv: tack så mycket, jo, det är nog ganska bra förklaring tror jag :D

kram

2010-11-13 @ 20:11:07
URL: http://ciies.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

ha så mysigt :)

2010-11-13 @ 23:50:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0