i need you beside me

Åkte tåget härifrån till Lund vid tio imorse
med paraplyet i högsta hugg.
Det ösregnade här ju, tyvärr.
Vi åkte till Högevallsbadet med hela arbetslaget,
faktiskt kul att umgås med alla så.
Och jag vågade hoppa från 3an, så stolt jag är över mig själv!
Vi badade från typ tolv till två,
och bytte sedan om och tog tåget hem vid tjugo i tre.
Jag var hemma vid ca kvart över tre tror jag,
och då låg det ett paket och väntade på mig från nelly.com!
I paketet låg min klänning som jag ska ha på skolavslutningen,
jag är supernöjd!
Dock var färgen lite mörkare än på bilden jag såg,
men jag är helnöjd med den iallafall.
Ska snart duscha, sen planera in helgens aktiviteter.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0