slappdag.

Jag är riktigt, riktigt glad idag.
Kan bero på att jag ska ha en mysdag med mathilda imorgon. (: åh, jag längtar!
annars har dagen gått åt till att mysa i soffan, för att försöka bli frisk igen. filtar och te gör underverk, ska ni veta! qq;
Har även passat på att utöka mitt musikförråd med några fina kentlåtar. well, I love it.
visstja, har också pluggat SO. jag hittar inte ett dugg om Bolivia och mayaindianer, om någon ville veta. ;$
om någon vet någonting om det får ni gärna skriva, kan jag säga.
Tittar just nu på film, 10 orsaker att hata dig. rätt gammal film, men den är ganska bra. (:
Snart blir det melodifestivalen, men jag tvivlar på att något bidrag kan bli bättre än Eric Saades låt. qq;
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0