follow me down


Galet snygg tatuering! Bild hittad på www.weheartit.com

Hej i snökaoset!
Vi fick sluta hela fyra timmar tidigare i skolan idag, just på grund av all snö. De fick fixa extrabussar för att alla skulle kunna ta sig hem också, och de flesta nästintill jublade när vi fick reda på att de skulle plocka upp oss precis utanför skolan. Vi brukar få gå upp till en station annars.
Resten av min dag blir ganska kul, jag ska snart gå upp på rummet och läsa lite i min bok sen tar jag tåget klockan 6 till Tågarp för att träffa ett par tjejkompisar där.

Ha en fin snödag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter väldigt mysigt! Hoppas du får en bra kväll nu!

2010-12-16 @ 18:29:03
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0