allting finns i eld

Hej igen, blir ni kanske en aning snopna nu när jag gör två inlägg på samma dag? Haha, det kommer nog bli så ett tag framöver. Eftersom jag har jullov så kommer jag säkert uppdatera med jämnare mellanrum - och det kan ju inte vara annat än positivt?
Hur som helst, jag ska inte göra detta inlägget helt i onödan - jag ska faktiskt lägga upp en liten planering inför de kommande dagarna fram till julafton. (Det är inte långt kvar nu, bara tre dagar! Jag är så nyfiken på vad jag får i julklapp, och ännu mer nyfiken på vad de andra kommer tycka om julklapparna jag ska ge till dem. Hoppas de gillar dem)

Dåså, här kommer min lilla planering:


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Vad roligt att du är med och tävlar :)

Önskar dig en riktigt god jul! Inte långt kvar :O

2010-12-22 @ 22:02:29
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0