Från en lycka till en annan

Det förra inlägget publicerades senare än det var tänkt, något konstigt som hände med internetuppkopplingen.
Så då hamnar nästa inlägg direkt efter!

Denna gången är det en fråga.
Vad tycker ni om tatueringar?
Jag funderar på att skaffa en, antingen på vänstra handleden eller på höger fotled.
På handleden vill jag ha texten: forever young.
och på ankeln vill jag ha ett litet hjärta.

Jag gillar diskreta tatueringar, så det blir inga stora saker.
Max 2 cm i diameter, blir kanske ännu mindre tillochmed.

Men åter till frågan, vad tycker ni?
Det kommer inte bli så att era åsikter påverkar mitt beslut, för jag vet vad jag själv vill.
Men det är alltid kul att veta vad folk tycker om ens tankar.
Men nu ska jag ta en låååång dusch och sedan krypa i säng, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt.

2010-08-31 @ 00:10:29
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0