Time heals nothing

Tjenixen!
Efter en tråkig skoldag åkte jag, danijela och madeleine en sväng till landskrona.
De letade praoplats, och jag köpte en söt tröja. Lägger upp ett foto på den snart. ^^
Efter jag kommit hem igen läste jag lite till provet, tror allt sitter rätt bra nu. Jag har alltid haft det ganska lätt för biologi, men lite svårare med andra ämnen så som matte och geografi.
(Och nej, jag är inte osmart bara för att jag inte är det största geniet i matte) Tänkte bara klargöra det. ^^
Nu blir det duschen och sen ska jag titta på min favorit-deckarserie med pappa, vi hörs!

Lägger ut en bild jag tog häromdagen, med min urkassa digitalkamera.
Tyckte iallafall den var det tills jag kom på att jag kunde ställa in en makrofunktion på den. Nu används den flitigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0