Reader's Nest

Hej igen!
Jag tänkte bjuda på ett lite ovanligt inlägg från min sida,
men jag tyckte att jag kunde göra ett litet undantag när jag såg denna:
en väldigt praktisk hylla!


Den heter Reader's Nest, och är från David Design.



"Bokholken", som vissa väljer att kalla den eftersom den liknar en fågelholk,
består av två hyllor och en bakre bräda och hängs upp på väggen.
Personligen tycker jag att den verkar vara väldigt användbar,
 så att man slipper vika den översta delen på sidan eller använda ett bokmärke för att minnas var man är i boken.

Hyllan är kanske inte något jag hade haft i mitt rum,
men det är en bra idé för de som vill ha en lite annorlunda bokhylla!

Det var allt för mig den här gången, vi hörs!

Psst!
Jag lade även till en ny kategori ifall jag får för mig att lägga in fler sådana här inlägg,
- Inredning & design!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0