Let's party

Hej igen. (a'
Tänkte bjuda på några bilder jag tog innan,
visserligen är de inte så bra tagna.
Men ta hänsyn till att jag inte har någon systemkamera och fortfarande är väldigt dålig på att ta kort.

Nu har jag tittat på film, och även redigerat några bilder.
Märkte att jag knappt har någon röst kvar när jag pratar,
låter ungefär som en kråka som kraxar just nu.
Men jag hoppas det försvinner snart.
Hade tänkt tipsa om tre härliga låtar också,
Switchfoot - Your love is a song
&
Alter Bridge - In loving memory
&
David Gray - This years love.
Jättebra är dem, värda att lyssna på.
Speciellt den första och den sista, de spelas väldigt ofta på min musiklista nu.

Men här kommer bilderna iallafall,
och ha en fortsatt bra kväll!






angående denna, det är inte meningen att fokusen ska vara på den "största" rosen, utan på kvisten ovanför den, det är därför den är såhär. :)




den första var den jag blev mest nöjd med, mest för att färgerna blev så klara och lite så "somriga". :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0