Just så underbar är du.

Härlig kväll det är, inte sant?
Jag har iallafall haft en hejdundrande dag/kväll.
Började visserligen med en seg dag i skolan, men sen blev det en snabb runda till HBG med tjejerna.
Kom hem vid typ åtta efter att vi skrattat som aldrig förr på tåget,
undrar om medpassagerarna var lite irriterande? (a)
Jag vet inte riktigt om jag får lägga ut bilder på de andra här på bloggen, men vi kör på en där jag syns och Ulrika lite i profil.
Lägger iallafall ut den här bilden, så kan ni föreställa er hur kul vi har haft det!
Och ni får ta hänsyn till att jag rodnar, jag har precis haft ett skrattanfall.



Lägger upp ett litet komihåg-schema här med, så att ni har koll på vad som händer i mitt liv de närmsta dagarna.
Imorgon: läsa till prov, åka till Landskrona om det finns tid över.
Onsdag: SKOLFOTOGRAFERING! (+ läsa till prov)
Torsdag: SO-prov. (+ läsa till prov)
Fredag:
NO-prov. (HBG med jennifer efter skolan med, härligt att komma ut bland folk efter en hård skolvecka!)

Så om jag inte uppdaterar på ett tag är det pga skolarbetet,
det är första prioritering just nu!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0