I'm doing things that reminds me of you

Hur kan det komma sig att man oftast blir jagad i sina drömmar?
Och inte kan man springa fort heller, utan det är alltid något som saktar ner en.
Jag hade en sådan dröm inatt, för mycket detaljer ska jag inte gå in på.
Men jag kan iallafall säga att jag blev jagad av i princip allt möjligt.
I ett rum var det typ zombier eller något liknande,
och i ett annat rum var det vargar, och människor utklädda till Djingis Khan (?!).
Haha, mina drömmar kan vara väldigt svårförståeliga ibland.
Man kan väl säga att jag har livlig fantasi eller något. ^^

Har ni haft en sådan dröm någon gång?


Kommentarer
Postat av: Jenny

När man blir jagad i drömmar betyder det att man har ouppklarade saker i livet!!

2010-09-01 @ 22:42:07
URL: http://www.weberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0