for every piece of me that wants you, another piece backs away

Tjenixen!
Idag har dagen spenderats i Svalöv,
träffat mathilda idag igen. :D
Vi har haft riktigt kul,
och vi har även tittat på film idag igen.
Skönt att bara ligga och titta, ibland orkar man helt enkelt inte göra något!
Efter jag kom hem åt jag middag, sen gick jag ut och joggade en runda.
Det är så skönt att jogga när det är fint väder,
jag älskar det!

Imorgon blir det att åka in till Landskrona och klippa sig, sen passa min systerson
och efter det ska jag till svalöv.
Tisdag; Blir det Liseberg med några roliga flickor, härligt!
Onsdag; börjar skolan igen. :( jag ska njuta som en galning av de här sista dagarna,
får bara hoppas på att det är fint väder med...
Men nu ska jag fortsätta titta på film med min fina familj,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0