julavslutning.

Julavslutning igår då, dunderhärligt.
Klassen & jag tjockade sig satan med kakor. ( hh' 
Fatta så mycket jag älskar vår underbara klass.
Fick även våra betyg igår då, var rätt nöjd med mina.
Slutade vid tolvtiden, tidigt & bra.
När jag kom hem var jag ensam hemma, så då passade jag på att titta på Riverside med volymen uppskruvad på nästan högsta. Sen blev det att prata i telefon med mathilda, vårt samtalsämne är klart bäst. ;) 
Efter det kom älskling, vi tittade på Flickan som lekte med elden. Ganska bra film faktiskt. :)
Ska nu fokusera på att fixa min framsida på bloggen, den kan behöva göras om.
Puss.


Kommentarer
Postat av: åsna

åsna

2010-01-25 @ 12:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0